085 200 61 68‬
ai@wizzin.nl

KYC – de informatie achter de cijfers

NOOIT MEER ALLE DOCUMENTEN OPENEN

Ken je je klant echt, of alleen maar de cijfers?

Natuurlijk zijn cijfers belangrijk, maar wat zeggen die nu echt?
In correspondentie, verslagen en notities zit veel meer informatie.
Eigenlijk zou je alle mogelijke informatie door moeten nemen zodat je zeker weet dat je geen belangrijke informatie over het hoofd ziet.
Maar ja, jij bent ook maar een mens en onder tijdsdruk is de verleiding om alleen de meest recente informatie te gebruiken groot. Dit in combinatie met jouw ervaring en jouw ‘gevoel’ werkt toch ook prima?

Totdat je ineens een torenhoge boete krijgt, omdat je te lui bent geweest of geen tijd hebt gehad om écht in een dossier te duiken. En daarin staat achteraf gezien wél heel relevante informatie, maar ja, wie zet dat dan daar ook neer, en waarom ben jij niet geïnformeerd?

Het is tijd om te accepteren dat jij helemaal niet in staat bent zoveel informatie iedere keer weer tot je te nemen. 
Laat je daarom voortaan ondersteunen zodat jij je kan richten op je vak, waardoor je je ervaring en kennis optimaal in kan zetten.

IK WIL MEER WETEN !

Aelodi 

Aelodi is jouw digitale assistent die met je meedenkt, alle relevante informatie doorleest met de snelheid van het licht, en altijd up-to-date is.

Dat betekend dat jij nooit meer in allerlei systemen hoeft te zoeken, nooit meer eindeloos documenten open moet klikken en doorspitten of andere bronnen hoeft te raadplegen.

Jouw focus is voortaan op de inhoud.

WERKDRUK

Verlaag je werkdruk door al dat saaie zoekwerk niet meer zelf te doen. Dat bespaart je al gauw 40% van je tijd die je beter aan de inhoud, jouw vak kan besteden.

VOORKOM BOETES

Boetes omdat je je zaken niet op orde hebt kunnen oplopen tot astronomische bedragen. 
Voorkom deze boetes door voortaan wel alle informatie in detail te analyseren.

MINDER FOUTEN

Niemand is in staat iedere keer weer alle documenten te openen, rapportages door te spitten, e-mails lezen en notities te zoeken. Dat gaat tenkoste van kwaliteit en zo ontstaan fouten. Wil jij ook af van die onnodige fouten en die enorme inspanning en kosten die herstel met zich meebrengt?

Wat klanten zeggen

Tons (oprichter Wizzin) werk leverde DJI al snel twee inzichten op.

Een dashboard kan in één oogopslag belangrijke informatie tonen aan de medewerkers, die dit op dat moment nodig hebben.


En we vonden, als een soort cadeautje, een instrument om onze datakwaliteit te verbeteren. Dataverwerking kunnen wij nu concreter perfectioneren.”

Robert Jan Duyverman

Ministerie van Justitie en Veiligheid

Onze medewerkers gaven aan dat de computer relevante signalen uit de dossiers oppikte die ze zelf over het hoofd hadden gezien

Geert Mol

Reclassering Nederland

NIET DE EERSTE DE BESTE

Wij weten hoe succes te behalen

Het klinkt als een open deur, maar een oplossing in de praktijk, bij een complexe organisatie laten werken vereist kennis, ervaring en doorzettingsvermogen.

Wij hebben samen met onze opdrachtgevers Aelodi ontwikkeld, en dat is niet over één nacht ijs gegaan. Dat was gewoon van begin tot eind hard werken, op alle vlakken van technologie tot beleving.

Die ervaring, bij complexe organisaties, maakt dat wij denken Aelodi ook bij jou succesvol in te kunnen zetten. 

Onze aanpak, ons voorstel

Niemand begint zomaar aan een nieuw avontuur. 
Op basis van onze ervaring en jouw behoefte aan zekerheid (eerst zien dan geloven) hebben wij een aanpak ontwikkeld waarbij je in 3 stappen binnen 6 maanden operationeel bent.
Deze stappen zijn zo ontwikkeld dat je zo min mogelijk risico loopt en altijd de vrijheid hebt te stoppen zonder dat je aan grote verplichtingen vastzit.

Wil je eerst meer informatie, download dan onze whitepaper. Wil je gewoon direct aan de slag of wel eens weten hoe onze aanpak eruit ziet? Neem dan snel contact op wij geven je een presentatie op maat.

Ik wil graag meer weten