085 200 61 68‬
Aelodi@wizzin.nl

Operational efficiency voor juristen

CASE STUDY

Geef een heel dossier aan Aelodi en zij geeft direct aan welke relevante informatie hier in staat

Stel je eens voor: Je hebt al een CRM systeen, je document management is op orde, je hebt toegang jurisprudentie. En dan krijg je een complex dossier binnen.
In plaats van dit dossier helemaal in detail door te gaan lezen en te categoriseren geef je dit aan Aelodi.

Aelodi leest in een paar minuten alle misschien wel honderden of duizenden pagina’s, mail, contracten etc in detail door.
En ze presenteerd de resultaten, netjes gerangschikt naar de categorie zoals jij dat gewend bent. Ook krijg je een chronologische weergave, mogelijke verbanden en ontwikkelingen te zien.

Vanzelfsprekend roept deze informatie vragen op en wil je weten waar die details staan, zodat je zelf het complete inhoudelijke beeld kan vormen.

In het overzicht klik je op de informatie en je krijgt direct de brondocumenten of systemen te zien.
Natuurlijk kun je ook dwars door alle informatie zoeken en geeft Aelodi niet alleen de exacte resultaten maar ook de resultaten die op een andere manier beschreven staan. Niet iedereen beschrijft tenslotte alles hetzelfde en over tijd is onze taal aan verandering onderhevig.

Zou een dergelijk integraal beeld je operationeel helpen en direct op het juiste spoor zetten?
Zou je klant het waarderen als je snel en met zekerheid de juiste vragen kunt stellen en een goed onderbouwd voorstel neer kunt leggen voor een succesvolle aanpak?

Zorgvuldig en snel de juiste details in een dossier gepresenteerd krijgen 

Vaak wordt gedacht dat informatie centraal zetten, zoeken en diagonaal lezen efficiency bevorderen.
Maar geef 4 mensen hetzelfde dossier en ze geven allemaal een ander beeld van de zaak.
Niet zo vreemd want mensen zijn bevooroordeeld. Iemand die net in een zaak een belangrijk detail gemist heeft, zal daar nu extra op letten.
De ander kijkt vanuit een specialisme en ziet weer andere zaken.


Alle details op een presenteerblaadje
Wij vinden dat je gewoonweg álle belangrijke details in beeld moet krijgen als je aan een zaak begint.
Onze Digitale Assistent Aelodi leren we aan hoe jij als kantoor door informatie heen zoekt, en wat jij belangrijk vindt.
Aelodi is slim genoeg om van jou te leren en uiteindelijk zelf belangrijke zaken te vinden, ook die jij niet expliciet benoemd hebt. Dat noemen wij meedenken.

Zekerheid en betrouwbaarheid

Hoe zeker ben je dat als je een dossier met daarin 78 documenten, bergen correspondentie en andere data voor je krijgt, dat je alle details hieruit haalt?
Aelodi leest iedere letter van je documenten door, interpreteert ieder woord, analyseert complete zinnen en presenteert de resultaten in een helder overzicht.
Zo weet je zeker dat je niets over het hoofd hebt gezien.
Vanzelfsprekend bezit Aelodi nog veel meer slimmigheid, neem even contact op en we nemen je mee in een demo.

Kosten besparen en operational efficiency

Het verzamelen van stukken, het lezen van teksten, het analyseren van de inhoud zijn allemaal zaken die veel tijd kosten.
Tijd die je wel beter kan besteden, maar vaak beschouwd worden als een noodzakelijk kwaad. Natuurlijk kun je hier een paralegal of een stagiaire opzetten, maar eigenlijk zou je ook op de voorbereiding je beste expert moeten zetten om geen risico te lopen.
Aelodi is zo’n expert, die niet alleen inhoudelijk de voorbereiding voor je kan doen, ze doet dit ook nog eens razendsnel door alle stukken bijna realtime voor je door te nemen.
Zo weet je zeker dat je altijd met de laatste stand van zaken werkt en voorkom je verrassingen dat nieuwe stukken achteraf een heel nieuw licht op de zaak doen schijnen.

Wie zijn wij

Wizzin is drie jaar geleden opgericht door Ton Abelen. Tijdens zijn carrière bij IBM zag hij de opkomst van Artificial Intelligence en zag de mogelijkheid om ervoor te zorgen dat niemand nog ooit achteraf erachter komt dat hij of zij slecht geïnformeerd is.
Vanuit zijn bedrijfskundige achtergrond vind Ton dat technologie, hoe mooi of krachtig dan ook, ondergeschikt moet zijn aan business resultaat.
Een oplossing moet ondersteunend zijn aan de operatie, waarde toevoegen en de gebruikers moeten hier net zo makkelijk mee overweg kunnen als met een Apple device.
Ton is niet op een zolderkamer gaan zitten maar heeft bij grote klanten zijn idee in de praktijk uit kunnen ontwikkelen tot een volwassen product wat bewezen werkt en waarde toevoegt.

Onze aanpak levert puur business resultaat

Wij vinden dat technologie gewoon moet werken en betrouwbaar en transparant moet zijn.
Onze focus is op de operatie van onze opdrachtgevers.
Om succes te bereiken hebben wij een solide aanpak ontwikkeld die zich volledig richt op het snel inzichtelijk krijgen van business value.
Vanuit een quickscan presenteren wij een plan, dat als basis dient voor een efficiënte implementatie waardoor je in zeer korte tijd operationeel bent, en je investering snel terug verdient.

Aelodi sluit aan op bestaande systemen

Naast de inhoudelijke functionaliteit wil je natuurlijk weten of Aelodi ook aansluit op jouw bestaande systemen. Het antwoord is een volmondig ja.
Aelodi is zeer eenvoudig aan te sluiten op alle databronnen zodat of je nu oude of nieuwe systemen hebt, Aelodi altijd werkt.