Call centers, Verzekeraars, Service Centers, Overheid

Casemanagement, WMO, callcenters, claims management, service management: alle belangrijke informatie in één integraal beeld

Wat als iedere medewerker de kennis van een expert heeft?

  • Met minder mensen meer werk verzetten
  • Sneller antwoorden vinden in toename aan informatie
  • Door strengere regelgeving ieder besluit getoetst op inhoud en regels

De druk op presteren neemt toe. Collega’s en klanten willen nú antwoord, compliance eist dat je zorgvuldig alle informatie in detail doorneemt en toetst.

Wij komen uit de praktijk. De praktijk waarin mensen met veel passie werken, maar ontzettend veel tijd kwijt zijn om informatie te verzamelen en te verwerken. Kostbare tijd die deze mensen liever en beter aan hun operationele taken besteden, namelijk het omgaan met mensen of het uitvoeren van processen.

Aelodi: Een digitale assistent die mensen ondersteund

Speciaal voor deze kennisintensieve beroepen hebben wij Aelodi ontwikkeld. Een digital assistent die het zoek en verzamelwerk uit handen neemt, en je exact die informatie geeft die je nodig hebt om te werk uit te voeren. Dat geeft rust, zekerheid en leidt tot grote tijdbesparing en efficiency.

Werkdruk

Heb je wel eens gemeten hoeveel tijd je kwijt bent aan het verzamelen, opvragen en doornemen van informatie? Dit kan zomaar 40% van je tijd kosten, tijd die je beter zou kunnen besteden aan de inhoud.

Wat als je een assistent zou hebben die steeds weer alle informatie verzameld, in detail doorneemt zoals jij dat zou doen, en je exact die informatie geeft zodat jij je op de inhoud van je werk kan richten?

Niet meer, maar betere informatie

Iedere dag meer informatie, meer systemen, meer druk om sneller te werken. Maar toch mag je de kwaliteit niet uit het oog verliezen. Er is gewoonweg meer informatie dan je menselijk nog kan verwerken. 

De klassieke aanpak is dat alle nodige informatie voor je wordt verzameld in één systeem. Fijn, maar ben jij in staat 98 documenten en 184 systeemvelden door te nemen?  

Hoe zou je het vinden om naar één integraal beeld te kijken, met daarin de voor jóu belangrijke zaken?

Morgen al resultaat

Natuurlijk weet jij dat het anders kan, maar hoe vertaal je jouw wensen. En voorkom je het risico dat je niet krijgt wat je nodig hebt, maar wel nóg een systeem?

Aelodi is ontstaan in de praktijk, vanuit een heldere visie. Een belangrijk onderdeel van onze visie is dat Aelodi gewoon moet werken met jouw informatie, hoe goed of slecht de kwaliteit daarvan is. 

Onze efficiënte en resultaatgerichte aanpak zorgt ervoor dat jij heel snel rendement haalt. 

“Het fijne van Aelodi is dat deze gewoon met bestaande informatie en systemen overweg kan.”

Veel oplossingen vereisen nieuwe systemen of complexe datatransformaties die veel onderzekerheid brengen in budget, tijd en resultaat. Aelodi is heel snel inzetbaar en levert direct rendement.

Aelodi is een bedrijfs-systeem dat zich aan kan passen aan de kennis en cultuur van iedere organisatie

  • Gecategoriseerd overzicht van belangrijke zaken
  • Inzicht en zoeken in individuele dossiers
  • Inzicht en Enterprise Search in alle informatie
  • Inzicht in verbanden en trends en zaken waar je nooit aan gedacht hebt

Meten is weten: Doe een Quickscan

Nieuwe technologie zoals onze Aelodi werkt met bestaande informatie en systemen, én begrijpt de gebruiker.

Dat zijn nogal wat zaken waar veel projecten op vastlopen.

En die zaken kennen we, want die zijn we allemaal al tegengekomen, wij hebben Aelodi namelijk in de praktijk ontwikkeld. En daarom kennen we de uitdagingen, en hebben we oplossingen.

Om jou (en ons) zekerheid te bieden voeren we graag een quickscan uit.

Wil je meer weten hoe deze werkt? 

https://wizzin.nl/download-aelodi-quickscan-brochure/Wacht niet langer en druk op die knop hieronder en plan jouw quickscan.