Service Desk ondersteuning

Service desk, call center, claim processing

Wat als iedere (nieuwe) medewerker direct het kennis niveau van een expert heeft?

De juiste informatie bij vragen of processen vinden. Dat klinkt eenvoudig, maar in de praktijk kan dit een uitdaging zijn.

Grote volumes aan informatie, die wellicht verspreid staat over meerdere systemen, vaktaal, ga er maar aan staan om net die informatie te vinden die jouw collega of klant zoekt. Veel mensen besteden uren per dag aan het zoeken naar de juiste informatie.

Zonde van de tijd. Onze Digitale Assistent Aelodi bespaart je tijd én beidt de zekerheid dat alle relevante informatie is doorzocht, zodat je niet achteraf met verrassingen wordt geconfronteerd.

Onboarding van nieuwe medewerkers kan effectiever

Het onboarden van nieuwe medewerkers kost veel tijd. Leren omgaan met systemen, kennis opdoen en vaktaal leren zijn nu eenmaal tijdrovend. 

Aelodi train je één keer, waarna zij iedere (nieuwe) medewerker optimaal ondersteunt bij het verkrijgen van antwoorden.

Zo bespaar je niet alleen veel tijd, maar gaat ook de kwaliteit van je service omhoog.

Werkdruk

Heb je wel eens gemeten hoeveel tijd je kwijt bent aan het verzamelen, opvragen en doornemen van informatie? Dit kan zomaar 40% van je tijd kosten, tijd die je beter zou kunnen besteden aan de inhoud.

Wat als je een assistent zou hebben die steeds weer alle informatie verzameld, in detail doorneemt zoals jij dat zou doen, en je exact die informatie geeft zodat jij je op de inhoud van je werk kan richten?

Niet zoeken maar antwoord krijgen

Het nadeel van zoeken is dat je eerst moet bepalen waarnaar je zoekt, en als je pech hebt krijg je een grote hoeveelheid aan resultaten. 

Wij vinden dat je gewoon antwoord moet kunnen krijgen op jouw vraag. Het zoeken en resultaten filteren dat doen wij voor je.

Met als resultaat dat jij in één overzicht die informatie krijgt waar je wat mee kan.

Morgen al resultaat

Natuurlijk weet jij dat het anders kan, maar hoe vertaal je jouw wensen. En voorkom je het risico dat je niet krijgt wat je nodig hebt, maar wel nóg een systeem?

Aelodi is ontstaan in de praktijk, vanuit een heldere visie. Een belangrijk onderdeel van onze visie is dat Aelodi gewoon moet werken met jouw informatie, hoe goed of slecht de kwaliteit daarvan is. 

Onze efficiënte en resultaatgerichte aanpak zorgt ervoor dat jij heel snel rendement haalt. 

“Het fijne van Aelodi is dat deze gewoon met bestaande informatie en systemen overweg kan.”

Veel oplossingen vereisen nieuwe systemen of complexe datatransformaties die veel onderzekerheid brengen in budget, tijd en resultaat. Aelodi is heel snel inzetbaar en levert direct rendement.

Aelodi is een bedrijfs-systeem dat zich aan kan passen aan de kennis en cultuur van iedere organisatie

  • Gecategoriseerd overzicht van belangrijke zaken
  • Inzicht en zoeken in individuele dossiers
  • Inzicht en Enterprise Search in alle informatie
  • Inzicht in verbanden en trends en zaken waar je nooit aan gedacht hebt

Meten is weten: Doe een Quickscan

Nieuwe technologie zoals onze Aelodi werkt met bestaande informatie en systemen, én begrijpt de gebruiker.

Dat zijn nogal wat zaken waar veel projecten op vastlopen.

En die zaken kennen we, want die zijn we allemaal al tegengekomen, wij hebben Aelodi namelijk in de praktijk ontwikkeld. En daarom kennen we de uitdagingen, en hebben we oplossingen.

Om jou (en ons) zekerheid te bieden voeren we graag een quickscan uit.

Wil je meer weten hoe deze werkt? 

https://wizzin.nl/download-aelodi-quickscan-brochure/Wacht niet langer en druk op die knop hieronder en plan jouw quickscan.